Hayırlı aksamlar bayanlar ben yeni katıldım adet tarihe en son 22 Ekim ama doktor 2 Aralık da gittim kanda ultrason da gebelik yoktu 10 aralıkta gittim kanda cıktı gebelik 246 ama kese gorunmedı pazartesi kan degerlere tekrar bakalım dedi beni bu aydınlatırmısınız sımdıden tesekkur ederim