mry_mst Kaçıncı haftada ikili testi yaptırdınız ben 11. haftada yaptırmak için randevu aldım ama 12.hafta da yapılıyo dediler
NefesDeniz mry_mst Bende 11.haftada yaptırdım. Doktorum 10 ile 12.hafta arasında yapabiliriz demişti.
Deryayurt mry_mst 11 ile 14 hafta arasında yapılıyor canım bende 11+5 te gittim yaptırmaya ama ultrasonda 13+2 gözüktü bebeğim
AycanAycan19 bus91 bnde 12 debyaptirdim 10 gun sonra cikti sonuc 3 luye gerke yok dedi suan 15+5 16 17 18 o ara da gel dedi ayrintili icin aceba randevumu vercek cok erken degilmi ayrintiliya
mry_mst AycanAycan19 valla bilmiyorum ki doktor sonuçta bilerek söylemiştir o haftalar arasında gel diye
halitefe mry_mst 11-14 arası yapılır canım ama ideal haftası 12,13. Haftalar diye o haftalarda yapıyor bazı doktorlar özellikle