El-is kuzum benim de geçen ay 4.56 idi doktorum 25 mg başlattı geçen hafta da aile hekimliğinde kan verdim 4.24 çıktı hemşire dozunu yükseltir dedi doktorun ama bu değerlere 25 lik çok az değil mi bak senin ki daha düşük ama 75 lik iç demiş doktorun . Bende 2 gündür 2 tane kullanıyorum 25 lik olduğu için 2 tane içince 50 mg yani sali günü soracağım doktora