Happymother3 Kızlar cok sık lavobaya gıdıyorum kasıklarımda sıddetlı agrı oluyor gıtmesem uykumdan uyandırıyor benım gıbı olan var mı 12+4
yusufbebekk447 Ben de çok sık çıkıyordum .gece bin defa kalkıp gidiyordum hatta.ağrı yoktu.Sonradan enfeksiyon çıktı daha sonra mantar .şimdi iyiyim şükür .gece hiç kalkmıyorum ya da bir kez kalkarım .
yusufbebekk447 Happymother3 ben de yeni gittim mantar var dedi ama alttan muayene ederek .fitil ve travazol krem verdi işe yaradı çok şükür .
Ftm_binboa17 Şık tuvalete çıkmaz sorun mu ya hamilelikte oluyo diye biliyorum rahim baskı yapıyo diye biliyorum yanlış mı biliyorum
yusufbebekk447 Zekus7 daha yeni başladım 2 gün oldu ilaçlara başlayalı .6 gün devam edecekmişim .ama iyi geldi yani.