Benimde 31.haftam yorgun ve uykusuz hissettiğim zaman az hareket ediyor bende bazen panik oluyorum, doktorum hareketleri saymamı söyledi. Benim bebeğim henüz baş aşağı dönmedi duruşuyla da ilgili olabilir diye düşünüyorum. Mesela ben çikolata değilde süt içince portakal yediğimde sol tarafıma uzandğımda daha çok hareket ediyor. Bide güçlü tekmelerin dışında ufak kımıldamalarını da saymamız gerekiyormuş. Ama size tavsiyem uzun süre hareket etmezse mutlaka doktorunuza söylemelisiniz çünkü bebek stres altındaysa bunu erken fark etmek hayat kurtarır.