Ben şuan ikinciye hamileyim ama ilk dogumumda 36. Haftadan itibaren oraya gittim doğumumu orda yaptım Ayşegül gümrah Tuncel doktorum çok çok ilgili bir doktor değil ama sorduğunuz soruları güzel cevapliyor. Ben gece sancı çektim sabah doğurdum doğum anına kadar çok tatlı yeni mezun bir ebe benimle ilgilendi çok memnundum ondan doğum anında doktor geldi doğumda çok tatlı dilliydi hadi tatlım devam et canım diye böyle çok tatlı cümleler kurdu doğumdan sonrada kontrole geldi bir kaç kere ama hastane çok küçük odalar maalesef çok konforlu değil tuvalet bile çok küçük girince kapı kapanmıyor neredeyse ama onun dışında hiç bir sorun yaşamadım şuan maddi sikintidan devlette yapıcam ama şansım olsa yine orda doğururdum 💯