Güzel anneler 32 haftalık hamileyim 21.haftada renkli ultrasonda doktorum sol rahim damarında darlık var dedi kan sulandırıcı başladı ve 30 haftaya kadar kullandım. Daha önce yaşayan var mı ve normal doğuma engel mi bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim teşekkürler 😊