Yasar33 11+6 dan selam anneler çok kötü bulantılarım var ne zaman geçecek ya hiç bişi yemiyorum ve bebeğim için çok üzülüyorum ☹️
Ardenaslanmom Yasar33 bebegin bu haftalarda hc etkilenmeyecek rahat ol kanından besleniyor senin . Yediklernden ilerleyen haftalarda beslenecek . Biraz daha sabret 4. Ay itibaryle mutlaka rahatlayacaksın
Edauznl Ben 15+1 deyim bugün maf oldum geçer gibi oldu gene arttı son zamanlarda umarım geçer yaa geçenler var🙋♀️🙂