Suna11
Suna11 Canım sanki beni anlatmışsın.Bende de bu şekilde oluyor yaklaşık 10 aydır.Her defasında adet olmama rağmen yine bir umut bekliyorum.Ben doktora göründüm adetime yakın gitmiştim.Alt ultrasonla baktı , “rahim duvarın kalın gebelik ihtimali var eğer sökülmezse test yap ” dedi.Fakat 3 gün sonra kanamam başladı.Seni asla üzmek istemem ama benim hep adetle sonuçlandı.İnşaallah senin ki yerleşme kanaması dır canım 🤲🏻❤️