Seyma2861 Merhabalar, yakın zamanda Trabzon numune hastanesi , Araklı hastanesinde doğum yapanlar var mı aramızda?
Burcuu3761 Seyma2861 numune doğum hastanesinden yeni randebu aldım oraya başlayacağım ama çok iyiymiş duyduğuma göre ilgi alaka eşimin arkadaşının eşi 2 gün önce orada doğum yaptı sorduk falan çok iyi dedi anlattı baya kafamada yattı açıkçası
Seyma2861 Burcuu3761 hangi doktordan randevu aldınız acaba? İnşallah ya insan tedirgin oluyor ister istemez
Seyma2861 Burcuu3761 arkadaşınız normal mi doğum yapmış acaba? Odalar doğumhane ile ilgili bilgi verdi mi
Burcuu3761 Seyma2861 çok nadir oluyor ben hamileliğimin başından beri hep almaya çalıştım şimdi 28 haftalığım 2 hafta sonrasına buldum
Burcuu3761 Seyma2861 3. Sezaryeni olmuş odalar tek kişilikmiş baba istediği zaman görebiliyormuş refakatçi 1 kişi ve ziyaretçide sayılı şekilde alınıyormuş hatta yoğun bakım ünitesi vs de varmış bebek için
Seyma2861 Burcuu3761 cok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiye. Sağlıkla kucaklamak nasip olur inşallah🙏