Bence kimsenin dediğine bakmayın ben doğumumu orda yaptım gayet ilgiliydiler ve pilates yürüyüş nefes egzersizleri bile yaptırdılar. Banada orda doğum yapma bağırıyorlar tarzında çok şeyler söylendi ama gayet memnun kaldım ve etrafımda orda doğum yapıpta memnun kalmayan kişi yok. Özeldede ilgisiz doktor ve ebe vardır illaki siz kalbinizi temiz tutun dua edin yeter