MH4225 simyakaya78 normal canım benimde öleydi ara ara kasıklarıma adet olucakmışım gibi ağrı giriyodu çıkıyodu o rahimin büyümesiyle olan ağrılar sen yinede dikkatli ol yorma kendini
Astadavistabeybi simyakaya78 bende de oldu hatta ben adet oluyorum sandım lekelenmem oldu sonra ama gebelik başlangıcıymış leke vs olursa ilaç başlatıyorlar progestana başladım o haftalarda
sevgisevgi ben 2 gun agridan aglamistim ama gecti sonra , dikkat et kendine agir kaldirma , yukarilara uzanma ve ani hareketler yapma bir sey olmaz Allahin izniyle canim😊🙏
Diddy Ben adetimi bekliyordum 5gün boyunca ha oldum ha olcam diye ağrım vardı tamamen adet belirtisi gibiydi o yüzden anlamadım