Emine_dog tansiyonunuz kaç oluyor ki doktor 6 tane verdi. Benim gebelik öncesinden hipertansiyonum olduğu için şuan günde 1 adet kullanıyorum ölçüm yapıyorum eğer akşamları yüksek çıkarsa akşamları da içiyorum ama çok şükür yüksek olmuyor. Progestan kullandığım için o tansiyonunu düşürür diye doktor söylemişti.