Babymina Merhaba ben 7 hafta 5 günlük hamileyim doktorum bebeğimiz suyu çok az hatta resmen kese içinde yaşıyor dedi ve beni kan sulandırıcı iğneye başlattı bu iğne test filan yapılmadan direk verilebiliyor mu ? Bilgisi olan var mı
2subat Babymina Evet kendim vuruyorum canım bende ilk başlarda çok zorlandım ilk eşim vurdu ben ölürüm böyle hergün ya dedim sonra kendim cesaret edip vurmaya başladım zorlandım ecel terleri döktüm ama artık anlamıyorum bile nerdeyse 30 haftadır vuruluyorum
2subat Babymina Başkası vurduğunda daha çok acıyo inan kendi cesaretini topla kendin yap daha iyi oluyo öyle
Babymina 2subat bişey sorabilir miyim bugün ilacı göbeğim sıkarak kullandırma iğne çıkartılsan sonra sıkmayı bırakmadımdan mı ne kan aktı 2-3 damla siz de oldu mu
2subat Babymina Bende bi kan akıyodu 2 3 damlaya şükredersin eşim peçete yetiştiremiyodu o kadar yani canım ve göbeğim mosmor oldu zamanla ama geliyo sonra hepsi
Babymina 2subat içim rahatladı yeni başladık ya acaba yanlış giden bişey mü oldu diye sağol. Canım cevapladığın için