-1anne- Cnsdzgn Canım tüm hepsini bugün yaşadım ,doktor bana bugün öyle dedi su tüketimini arttır ve beslenmene dikmat et yine takipte ol eğer hareketlenme olmazsa yarın yine gel dedi .Sende su miktarını biraz arttır bakalım inşallah faydası olur
Tugceasel_ Cnsdzgn Yani 20 den sonra hissetmeye başlamak da normal ama içim rahat etsin derseniz doktorunuza da sorabilirsiniz 24 haftalığız şimdi daha net hissediyorum dışardan bakınca da belli oluyor hareketleri ama bu zamana kadar çok düzensizdi bir gün olur bir kaç gün olmazdı
figenng Cnsdzgn bence çok normal zaten hissetmek için çok erken 7 aylık civarı bebeğim az hareket ediyordu doktoruma söyledim doktorum da sen sürekli hareket ediyor musun sanki demişti 😊 haklıydı .. şimdi doğumuma 2 hafta kaldı merak etme bu zamanlarda doyacaksın hareketlerine hatta artık yeter diceksin 😊
Tugceasel_ Cnsdzgn Şöyle ki tıpsal açıdan baktığınız zaman da 24-28 haftalar arası bebek hareketleri düzene girer deniliyor . kontrole gittiğinizde de sorun doktorunuz size 24 den sonra hareketlerini takip ediyoruz diyecektir . Youtube’da Op Dr Barış şahin ile hafta hafta gebelik programını takip etmenizi öneririm
Baharhnm Şekerli şeyler ye soluna yat. Yada sırt üstü yat bebeklerini dürt seslen tepki veriyorlar genelde benim oğlan veriyor yani