Gazelim Kizlar merhabalar 13 haftalık hamileyim. Doktorum folik asidi biriktirip buna başkaldırdı. Yorumları alabilirmiyim.
Naaz Gazelim normal 12. Haftadan sonra multivitamin veriliyor zaten onun içindende folik asit var . Neyini merak ettiniz anlayamadım ona gore cvp verelim☺️
Gazelim Hiç etrafında duymamıştım bu vitamini . Merak ettim kullanan var mı diye . Normal ise hic sorun yok 😊ilk hamilelik olunca ufacık şeyleri merak eder oluyor insan.