40+3 de günümün dolmasıyla sabah yatış yaptık kesinlikle bi skntı olmadıkça normal doğum istiyorduk sonuna kadar. catım ve bebek normal doğum için gayet uygundu . Sabah 9 dan akşam 5 e kadar suni sancı aldım ama sancılar bana etki etmedi 2 cm açıklığım vardı ve asla ilerlemedi .doktorum 5 te gelip bu gidişle ilerleme olmayacağını söyledi ve sezeryana alabileceğini söyledi lakin benim agrım olmadığı için biraz daha beklemeyi tercih ettik sancı kestiler ve akşam 10 Kadar tekrar bekledik nts de bebeğin kalp atışları baya yüksek çıkmaya başladı çünkü oda yorulmuştu ve doktor da aynı şekilde beklemenin bişeye faydası yok dedi ve sezeryanı kabul ettik . Velhasıl kelam sezeryanla bebeğime kavuştum 😍 ne olursa olsun bazı seyleri zorlamamak gerek yada çok istersen olmuyormus bazı seyler . Sancı aldığım saatler boyunca hiç oturmadım sürekli eşimin yardımıyla yürüdüm pilates topuyla hareketler yaptım ama Rabbiö böyle nasip etmiş demekki . Onu kucağıma almamla dünyam değişti 😇 gerisi teferruat benim için. Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin , Buda benim hikayemdi😚