Gozdee Kızlar amniyon sıvımın fazla olduğunu söyledi doktor aç karnına bi test yapılacakmış bu durum kötü bi durum mu yaşayan bilen varmı henüz 20. Haftamdayım ve korkuyorum😞😔
1PrensAnnesi Gozdee bana 21 de yapılmıştı o sebepten sordum cnm.. o halde sen şimdiden dikkat et inş bebiş rahatlar hem hamur işi ve şekerli tüketmemeye çalış cnm🤰🏻
Dereninannesi Canım bende de 20 haftalıkken suyun fazla dedi ama bi sıkıntı olmaz endişelenmeni gerektirecek bir durum yok dedi. Bide tam tersi suyun fazla olması doğumu kolaylaştırıyormış diye duydum etrefımdan😊