gull_26 sevgi hanımdan memnun musunuz? Bende arkadaş tavsiyesiyle dün ilk kez ona gittim bin pişman oldum asla gitmem bı daha. Bebeğimin kalp atışını sadece 2 saniye dinleyebildim yattığımla kaldırdığı bir oldu. Ultrason fotoğrafı da vermedi neymiş onu yatarken söyleyecekmişim. Ne alaka? Bundan önce hasan diye bı doktora gittim 2 kez ben söylemeden ultrason fotoğrafı veriyordu. Bide soru sordum hocam ben gebe olduğumu bilmeden röntgen çekindim bişey olur mu dedim verdiği cevap 1 kez röntgenden kürtaj yapamıyorum dedi. Bende kürtaj istediğim için sormadım sadece çocuğa zararı olur mu dedim bilmem ilerde belli olur diyo. Moralimi bozup çıktı hiç bişey anlamadım onun yüzünden. Tekrar önceki gittiğim Hasan beye aldım içim rahat etsin diye. En azından adam düzgün cevap veriyor