Kelebekmisali97 Kızlar doğumu nasıl başlattınız ne yaparsam yapayım olmuyoooo. Artık şiştim , vücudum ödem tutmaya başladı. Yardiıımmmm
Kelebekmisali97 Halimer nisan geldiyse doğum çok yakındır INSAALLAH. Valla benim yapmadigim bisi kalmadi doğum başlasın diye ama tık yok. Cook zor koca göbelle yatamıyorum kalkamiyosun nefes alamıyosun .