Cemre91 ben bebeğimi kaybettikten sonra Araştırma yapmıştım Aral hoca baya bilindiği için gitmek istedim gittiğimdede gayet açıklayıcı bilgilendirdi kafama yattı hamile kalmadan önce gitmiştim pıhtılaşma testlerimi yapmıştı şimdi 7buçuk aylık hamileyim hala memnunum olabilecekleri söylüyor iyiyse iyi kötüyse kötü bi sorun yaşamadım kendisiyle tavsiye ederim