Gece bir peçetelik kanamam olmuştu iğneler ve vajinal yoldan Progestan aldım tüm gece ve gün içinde. Kesem görünmüştü doktorum çok panik oldum diye bugün bebeği görmeye çalıştı 4 mm şeklinde ölçtü siyah bir karartı çok çok az da kalp sesi aldı 6+3 deyim bu arada bu şekilde olması normal mi Kızlar her şey yolunda hiçbir kanama alanı yok diyor ama nerden geliyor bu lekelenme kanama hiç anlamadım. Bir kaybım da var çok tedirginim o yüzden bir de size sormak istedim. Bu şekilde yaşayanlar var mı ya da önerebileceğiniz şeyler