Rabia54_ bir arkadaşım geçen hafta doğum yaptı muane 200 TL hastahane olarak beyhekimi tercih etti oda 3300 dedi bütün hastahanelerle çalışıyormuş Sedat bey ama diğer hastahanelerde doğum ne kadarsa yapılıyor biliyorum bahsettiğim doğumda sezaryen normali yine biliyorum