Geçen gün tanıdığım oldu her hastane farklı bebeği kuveze koydular doğar doğmaz herhangi sorun olmadığı halde sezryan oldu çıkış verçeklerinde götürdüler beebgi yanında gönüllü olarak imza atıp ablası kaldı yanında 🙏😰ağladı tanıdığım abla ama bebeği bulaş olmamış hastaneden beraber çıktılar şuan 20 günlük bebek karantinalari beş gün önce bitti