BaharCos Bugün 17 haftalık olduk bir haftadır ara ara tuhaf bir dürtme gibi bir şey hissediyorum iceriden. Doktorum 20. Haftada falan hissetmeye başlarsın demişti bebegi. O zaman bu hissettiğim gaz falan mi? Not: ilk bebeğim.
koala06 BaharCos Bebeğin canım🤗 benimde ilk gebeliğim doktor 5. Ayda hissedersin demişti ama ben 17. Haftamda hissettim şimdi 21 haftalığız daha da netleşti😍
Sinemisdemiraggg BaharCos 16 larda bende aynı şeyleri hissederdim doktor bana da 20 den sonra demişti hissettiğin bağırsak hareketleridir demişti
yavrukelebekk Ben 16nın sonlarında hissettim hatta dışarıdan bile minik minik belli olmaya başladı 17 de 🥰