Merhaba hanımlar,
Ben 5+6dayım, üç gün önce kanamam olmuştu bir avuç içi kadar doktora gittim ebe baktı doktora bilgi verdi progesteron iğnesi yaptılar. Sonra o şekildeki kanamam durdu hemen ve akıntı şeklinde devam etti en son kahverengi akıntı geldi durdu ama dün yine biraz adet bitiminde olan gibi pembemsi akıntı geldi doktora gittim sordum ağrılı ve yoğun olmadığı sürece sorun yok bu yerleşme kanaması dedi. Progesteron iğnesi veya hap vermedi. Doktor emindir kendinden diye umuyorum. Geçen kontrolde kese görünmüştü. Ultrasonla da bakmadı hiç bu kanama için gidince. Sizlerin yerleşme kanaması kaç gün sürdü? Yoğunluğu neydi? Endişelerimden kurtulmak istiyorum. İnşallah yavruma kavuşabilirim♥️