21 hafta 1 günlük gebeyim dün doktoruma gittiğimde suyumun aşırı azaldığı bebeğimi yüzde 90 kaybediceğimi söyledi bu konuda tecrğbesi olan suyu azalmış olan yada azalmasına raman hamilelik haftası ilerleyen varsa bilgi verirmisiniz bebeğimi kaybetmekten korkuyorum sağlığı ve gelişimi çok yerinde hateketlerini hissediyorum