Zehraa_erkan Merhaba kızlar sat a göre 5+1 lik gebeyim dün hafif kanama olduğu için acile gittim kesem göründü fakat 3 4 haftalık dedi doktor. Hcg baktı 8000 çıktı sizce normal mi? Yarın tekrar gidip düzenli yükselip yükselmediğine bakıcak
Msd26 Zehraa_erkan beta hcg değeri farklılık gösterebiliyor 5 haftalık birimin 1000 ken derinin 11000 olabilir cok normal
DilekDogan78 Zehraa_erkan anladım benimde bta dün 7000 çıktı doktora daha pazartesi gidicem bnmde 3 Kasım son adet tarihim ama bnmki tüp bebek ama senin değerin normal bence
Zehraa_erkan DilekDogan78 inşallah öyledir canm kese küçük değer çok dedi olabilicek kötü ihtimalleri de söyleyince telaşlandım biraz teşekkür ederim
DilekDogan78 Zehraa_erkan telaş yapma bu haftalarda beta sı 2000 olanlar bile var hâlâ azcik yüksektir en fazla 🤲
Zehraa_erkan Tugcekkkkk ya gerçekten mi bana mol gebelik filan olabilir dedi aslında kesmeyi de gördü ama. İnşallah sizin ki gibidir 😊
Tugcekkkkk Zehraa_erkan canım benimki ikizdi ama açıkçası bu kadar da yüksek değildi. Adete iki gün kala kanda 915 çıktı. Senin son adet tarihin döllenme tarihin nedir en iyi doktorun bilir. Mol gebeliğin detaylarını bilmiyorum ama inşallah öyle değildir 🙏ben 3 düşük yaptım ama hiç pes etmedim bak Allah beni ne güzel ödüllendirdi. Darısı tüm isteyenlere
asyahumam Zehraa_erkan canım bana da mol olabilir dedi betaya baktirmadim bir kere baktırdım. Kese var bebek yok dedi 6 haftalık, yanında kesenin bir şey gördüm dedi haftaya tekrar gel dedi seninki sadece betaya bakarak mi yorumladi ? Kanamam falan yok hamilelik belirtilerim de yok
Zehraa_erkan DilekDogan78 inşallah canm saatleri sayıyorum yarın akşam nasıl olucak bilmiyorum doktor kötü ihtimalleri söylemeseydi evham yapmazdım da hayırlısı olsun😊
Zehraa_erkan Tugcekkkkk sat 6 Kasım uygulamaya göre 5+1 ama kese 3 4 haftalık dedi doktor ben de öyle tahmin ediyorum ovülasyon takibi yapmıştım kese normal geldi ama değer yüksek inşallah kötü bişey yoktur bu arada Allah bağışlasın ikizlerinizi maşallah 😊😊
Zehraa_erkan asyahumam evet sadece beta yüksek diye ihtimal verdi zaten en büyük belirtisi kanama ve betanın çok yüksek olmasıymış inşallah değildir normaldir gebeliğin @asyahumam asyahumam
asyahumam Zehraa_erkan betaya baktirmadim kuzum ama kanama yok hiçbir farklılık hissetmiyorum ne ağrı ne başka bir şey inşallah değildir çok sağ ol 🙏
Zehraa_erkan asyahumam değildir bence canm yani olsa belirti verirdi diye düşünüyorum kendime de öyle söylemeye çalışıyorum😊
Zehraa_erkan Msd26 evet doktor da öyle söyledi başta ama kese küçük 3 4 haftalık gibi diyince Bi daha bakalım dedi yarın gidicem bakalım inşallah güzel şeyler söyler