Bernaoztrk Selam Hanımlar Gebelik sebebi ile oluşabilecek çatlakları önleyen bir krem var mı yada en aza indirgemek için kullanılacak bir krem. Lierac kremini ve zeytinyağı olayını duydum ama işe yarıyor mu acaba ?
Brc2020 Bernaoztrk Bernaoztrk lierac kullandım 3. Aydan itibaren yanında badem yağı falanda ama maalesef 30. Haftadan sonra çatlamaya başladı tamamen cilt yapısı ve genetikle alakalı olduğunu düşünüyorum
GE__ Bernaoztrk lierac kullandim canim tavsiye üzerine, ama son aylarda felaket çatladımm. Fayda etmeyince etmiyor sanırım
Zgldmr Bernaoztrk Ben sabah akşam zeytinyağı kullandım 35.haftadayım hiç çatlağım yok şu an.genetik diyeceğim ama tüm ablalarımda ve annemde çatlak var ne tür nemlendirici bulsam sürerim bi de hiç kaşımadım.