Bu başlığı okuyunca tüğlerim diken diken oldu...
Flatofiste çalışıyor (eyup), beylikdüzünde oturuyordum. 6 haftalık gebeyken kanamam oldu, o esnada şirketteydim, bayrampaşa kolan hastanesi yakın olduğu için acil oraya gittim. Beni kanamam olmasına rağmen 1 saatte ancak muayneye aldılar. Bebeği göremediklerini söyleyip, siz hamile olduğunuza emin misiniz dediler... detaylı ultrasona soktular alttan kaç kere muayene ettiler ve her seferinde kanamam çoğaldı, alttan muayene etmeyin dedikçe kan geldiğini ve yorumları duydukça ben hüngür hüngür ağladım. Sonra beylikdüzünde gittiğim doktorumla konustum. Hemen ayrıl ordan gel dedi. Sonra doktorum muayne etti ve bebeği gördü. Beni sakinleştirdi, moral verdi ve 1 hafta istihirat verdi. Tam 7 haftalıkken gittim bebeğimin kalp atışını duydum.
Demem o ki ben o hastanede ne yapalım şimdi diye sorsaydım keseyi çıkarmak için ya ilaç vereceklerdi ya da kürtaj yapacaklardı.
Şuan bebeğim 28 haftalık ve Rabbime şükürler olsun iyi...
Doktor çok önemli lütfen doktorunuza yürekten güveniyorsanız giç bırakmayın..