Merhaba kızlar size umut olmak için yazıyorum
Bende 2 yıllık evliyim hiç bir sorunumuz yoktu doktorlar aşılama dedi piskolojim tabi ister istemez
Kötüydü çok doktor gezdim.Maddi durumdan dolayı biraz beklememiz gerwkiyordu aşılama için ister istemez ona biraz Umut baglayınca kafamdan silindi nasıl olsa aşılama olacak diye o dönem hamile kaldım önce rabbimin iradesi tabiki daha sonra biraz kafadan atmak.Bu süreçte çok dua istedim çevremden ve ismi azam duasını bisüre günde 111 kez okudum bu şekilde.Duayı ve teslimiyeti hiç bir zaman bırakmayın ♥️