Merhaba canim, bende pco var. Ben 1 sene içinde 18 kilo birden aldim ve 10 kilosunu verdim şu an . 1 senedir bebiş de gelmiyordu. En sonunda tüp bebek merkezine gittik. Femara kullandim, rahim filmi çekildim, bu ay yumurta takibi yapıldı, ayın 3 ünde yumurta 22mm olmuş göründü. Ayın 22 si 23 ünde test yap dedi doktorum ama gebe miyim değil miyim bilmiyorum. Yani kilo vermemi kesinlikle istedi zaten. Diyete spora devam et dedi.