Urazim2021 Bugün kontrolüm vardı oğluşum 2565 kilo olmuş 32+3 haftalığız. Doktor böyle giderse normal doğumu zorlaştırır dedi. Tombik bi bebek masallah dedi. Doğuma kadar kaç kilo olur ki acaba bu haftalarda sizlerin kaç kiloydu
Laylaaaa121212 Urazim2021 yediğiniz içtiğinizle mi alakalı acaba yoksa ırsi mi? MaşAllah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
Hayriye1410 Urazim2021 1920 gr çıktı. Bazı besinler bebeğe çok kilo aldırıyor onları daha az tüketmeye çalışın bence muz tahin gibi. Sağlıklı doğar inşallah 🥰
As1995 Urazim2021 canım evet biraz haftasına göre fazla kilo almış senin bebisin şekerin felan yoktur insallah bebekte de olmasın ilerde inşlalh .bende 32+2 tim dün gittim doktora 2kilo idi. Haftasına göre uyumlu normal dedi .
Urazim2021 Laylaaaa121212 Normal besleniyorum aslında çok aşırı tüketmiyorum, gebelik şekerimde yok çok şükür. Muz, ceviz, yumurta, süt hergün tüketiyorum ama. Genetik olabilir mi dedim doktora siz kac kilo doğdunuz dedi 3800 dedik sizi gecer dedi :))
gamzelim2234 @Urazim2021 bizimkide tombiş ama doktor normal doğum olur olmaz bişey demedi sadece her gittiğimde şekerim olduğunu sanıyor cocuğun kilosundan ötürü ama bizim sülalede ırsi herkes 4-5 kilo doğuruyor babaannem babamı 6 kilo doğurmuş doğumda bacağı çıkmış mesela 😂
Urazim2021 gamzelim2234 oh masallah ☺ annemde kardesim ve abimi 4700 fln dogurmuş bizde de irsi sanırım 😂 saglıcakla gelsinlerde :) normal doğumu riske atar boyle giderse dedi sadece doktorum daha belli degil ama :)
gamzelim2234 @Urazim2021 aynen canım kilolu olunca doktorlar direkt sezaryen diyor 😶 dikkat ediyorum bende artık yediklerime çok kilolu olmasın diye yoksa doktor 4 kiloyu geçer dedi öyle olursa bende normal doğuma cesaret edemem gibi geliyor
Camurcu Urazim2021 32+2 de biz 2200 dük önden gidiyor dedi ama doğum hakkında şimdilik bisiy demedi çatına bakınca belli olur dedi
gamzelim2234 @Urazim2021 kesinlikle hiç riske atmak istemem kanala vs sıkışıyormuş iri olunca birde burdaki doğumları okuyup korkuyorum iyice 😣