Nefe_s94 Ben suan 11 haftaligim 1 hafta sonra 2li tarama icin gidicem doktoruma cinsiyetini cok merak ediyorum 2li taramada ögrenmek mümkün oluyormu acaba ?
F-Gemi Nefe_s94 valla bizim cimcime hiç göstermedi doktorum 18- 20 haftada felan %90 kız demişti 🤭 dün kontrolüm vardı 30+4 olduk doktorum kız bebek kız bebek diye sürekli tekrarladı amma nazlı çıktı dedi😂
Nefe_s94 Gulcin17 insallah benimde 12 haftada belli olur cok merak ediyorumm gerci kizsa hemen gostermez erkekse gösterir diyorlar arti doktorda emin olmadan sylemezler deniyor ama bakalim
applepie Nefe_s94 bazılarının 12de belli olup hiç değişmiyor. bana 12de %51 tahminde bulundu doktorum , 13. haftada detaylıda perinatolog %75e çıkardı 🤦🏼♀️ 1 ay sonra insallah %100e ulaşırız😊😊
Ohaezgi Nefe_s94 benim ikili taramada yazmamıştı cinsiyeti zaten parti yapmak istiyodum o yüzden çok incelemedim de 😇 16. Haftamda öğrendik kızımızı🧿🌸
Deletedmom27 Nefe_s94 kızımı da oğlumu da 12+3 ve 12+5 te öğrendim kızımda yanılmadı bakalım oğlanda yanılacak mı😅
[silindi] Nefe_s94 12 haftayken bana erkege benziyor dedi 16 haftada gittik kesin kız dedi tabi pozisyon da önemli bnmki pek göstermemişti😊