Melike2305 Fatmabulut ilk bebegimde kız çıkmıştı kızım oldu şimdi ki bebeğim de erkek cıktı ama yine kızım olacak yani zaten olasılık ya kız ya erkek olduğuna göre bence doğru değil 😊
Tugba2213 Fatmabulut bana nub teorisi tutmuştu canım bi netten bak istersen 😍 ilk haftalardaki ultrson kagıdına gore bakılıyo bide rus takvimi tuttu bende eglence amaçlı bak istersen netten bi😘
Ececeyda Fatmabulut canım bende erkek gözüküyordu 12. Haftamda kız dedi bugun kontrole gittik 17. Haftamdayım kesın erken dedi benimkisi tuttu
buse007 Fatmabulut canım %100 doğru değil, bu tarz cinsiyet yöntemlerine İnanmayın, benim nasipse kızım olcak ❤😍 geçen baktım erkek yazıyo 5 arkadaşıma denedik hepsi yanlış
buse007 Fatmabulut çok heyecanlı ama☺ bi tahminde bulunup 12. Haftada ona alışmak, sonra değişmesi daha zor canım en sağlıklısı 16