Nehirimmm06 Kızlar 7. Haftadayım hamileliğin başından beri beyaz koyu akıntım var durdukça akıntı sarıya dönüyor doktora söyledim normal diyor sizce normal mi yaşayan var mı
Seyma2861 Nehirimmm06 yani bilir kişi zaten normal demiş. Burda başka arkadaşlar normal değil dese ona göre mi ilerleyeceksiniz? bende gebeliğin basından beri cok akıntım var sizinki gibi sordum ,ağrı yanma kaşıntı yoksa normal olduğunu söyledi
Nuray23 Nehirimmm06 bende de hep var. Idrar yolu enfeksiyonu cikiyor bende. Bi cok sey kullandim. Antibiyotik fitil gibi ama gecmedi hala var. 22.haftamdayim ben.
EB1661 Nehirimmm06 ooo ovulasyon takiple nasip etti Rabbim çokşükür yumurtaldıkdan 5 6 gün sonra başladı deeiğin akıntı şuan 33 haftayım hala devam ediyo ondan korkma sapsarı yada yeşilimsiyse kork ozaman idrarda enfeksiyon oluyo diyolar
pinar55 Bende gebeliğimin başından beri sarı akıntı yaşıyorum bazen daha da artıyor. İki doktora gittim ikisidr normal dedi ama tabi benim aklımı kurcalıyor yine de
Anne_adayi33 Ben şuan 12+5 haftalık hamileyim. Aynı durum bende de oluyor bazen beyaz, bazen sarı, bazen de hiç olmuyor. Herhangi bir ağrım sızım yok daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim acaba o mu diye doktora sordum hayır değil dedi.
Nehirimmm06 Anne_adayi33 bana bir sürü testler verdi şimdi kan idrar vs. Bakalım onları yaptırcam sana da haber veririm extra bişey derse
Nehirimmm06 Anne_adayi33 evet ona göre ilerleyebilirim çünkü doktorlar başından atmaya çalışıyorlar bu devirde maalesef 😔
Nehirimmm06 Nuray23 bende de çok enfeksiyon çıkıyor herhalde yine çıkacak hamile olmadan önce çıkıyordu
Nuray23 Nehirimmm06 buyuk ihtimalle. Bende de hamile olmadan once de olurdu. 8.haftamda verdigim tahlilde yine cikmisti. Surekli idrar tahlili veriyorum hep cikiyor. Artik boyle boyle idare etcez insallah sorunsuz gecer hamileligimiz. Tam zamaninda gelir bebeklerimiz🤗
ftmftmb Benim de çok oluyor renksiz bazen beyaz bazen sarımsı doktorun da sıkıntı yok demiş sıkıntı yapma hamilelikte hormon daha çok salgıladığı için akıntı daha çok oluyor
pinar55 Merveakbb evet sertleşiyor biraz beklerse. Sık sık değiştiriyorum ama yoğunluk zaman zaman değişiyor
Merveakbb Nehirimmm06 Bugün doktor kontrolum vardi doktor bebegin suyu sinirda dedi altan bakti akintiya normal dedi