Fatma3334 benimde kızım 16 aylık ve 4 gün sona tekrar doğum yapcam. Bende ilk başta üzülmüştüm ama sonra olumlu yanlarını düşününce iyikide olmuş dedim lütfen böyle düşünüpte hamileliğinizin güzelliğini kaçırmayın tadını çıkartın :) şöyle düşünün belkide çocuğunuz büyüyünce ikinci çocuğu yapmaya cesaret edemicektiniz şimdi ikisi aynı anda büyüyecek ve bi anda rahata kavuşacaksınız o kadar arkadaşm var ki pespese çocuk yapmadığı için pişman olan gözüm korkuyo artık diyolar hep, hem çokta küçük değil 40 ı çıkınca ikinciye hamile kalanlar bile var rabbım veriyorsa vardır bi güzelliği üzülmeyin güzel hayaller kurun :)