Saruhanvemetehaninannesi_ aynı şekilde 26. Hafta 900 gram ve aynı şikayetlerle aynı ilaçlarla hastanede yatarak tedavi gördüm, rahmim incelmişti sınırı geçmişti 2.2 olmuştu nerdeyse, tedaviye rağmen doktor eve git doğumu bekle dedi, ısrarla rahmim inceldi, eve gidince de mucize gibi düzelmeye başladı sancılarım kasılmalarım azaldı ve haftalar sonra gittiğimde rahmim kalınlaşmıştı, doğum durdu, riskim azaldı, nasıl oldu bilmiyorum inan ki, mucize oldu, doktor bana da 30 a kadar dayanırsa mucize olur demişti, şu an 36. haftamdayım. Ümit her zaman vardır, dua et, ve doktorum bana karnını sev bebeğinle konuş, bebekler annelerini duyar ve hisseder demişti, gerçekten mucize oldu ama oldu, şükürler olsun, darısı size🙏🏻