Merhaba ben medikalpark da Yasemin hanıma gidiyorum, normal dogumu destekliyor. Aynı hastanede ümit hanım var o da çok normal dogum destekçisi. Yine medikalprk da sabiha hanım var profesör. Ben bir kez de funda hanıma gittim takibi çok güzel ancak yasemin hanımın sakinliği ve karakteri bana kendimi daha rahat hissettiyor