Mammimammi DenizGzm doktorunuz ne dedi. Bence doktorlar biixm gibi şu haftada şu kadar kilo olmalı gibi kendilerini şartlamıyorlar. Diger bilgilerle beraber degerlendiriyorlar bence. Size bu haftada normal demiş ama bana 32+6 da 2150 gr biraz zayıf dedi. Burada aynı haftadaki annelerin mesela çok daha düşük kilolara normal dediklerini okudum. Takılmamak lazım bence standartlara. Doktor iyi diyorsa iyidir
Camurcu DenizGzm 32+2 de 2200 gr idi canım ama doktorum şuan da 1800 gr olması gerekirdi ama sadece önden gidiyor bi problem yok dedi yani doktorun iyi dediyse iyidir kuzum üzülme
DenizGzm Jdiebsh 2 kere üst üste sordum bana az geldi kilosu iyi mi sizde dedim Haftasına göre iyi hiç bi sıkıntı yok dedi netten bakıyorum bu haftalarda bebekler 1900 aralığında oluyolarmış normal kilosu yazıyor
Tugce1803 DenizGzm usg kağıdında yazıyodur aslında, bana kalırsa daha beslen muz,kaşar peyniri, pekmez, ceviz,badem, fındık, süt, et vb
DenizGzm Jdiebsh 33 te söyledi şuan 35+4 oldum 1 buçuk hafta sonra tekrar kontrolum var kaç olmuştur acaba
DenizGzm Tugce1803 yani şöyle son adet tarihine göre 31+1 diyor usg ama ben doktora gittiğim de 33+1 gözüküyor
Jdiebsh DenizGzm hiç bi fıkrım yok ama bu haftalarda daha meyıllı oluyolar kılo almaya ☺inşallah senınkıde alır
Tugce1803 DenizGzm benimde 4 nisan o zaman 31 e göre uyumlu haftasıyla. Bende en son 31 de gittim enfeksiyon çıkmıştı 32 de tekrar gittim şimdi 36+0 olduk 3 gün sonra gidicem
DenizGzm Tugce1803 yani ben doktora gittiğim de usg de 31 gösteriyor ama 33 hesaplıyor program veya doktor. Normal mi yani canım böyle olması haftaların
Tugce1803 DenizGzm doktor niye 33 hesaplıyor onu anlamadım kilosu da 31 le uyumlu bebekte 31 haftalık yani🤷🏻♀️sistemde yanlış yazıyor olabilir mi son adet tarihin
88eva Tugce1803 son adet tarihi doğru olsa bile döllenme ve bebeğin gelişimi ile alakalıymış benimde 2 hafta önden gidiyor normalmiş bebeğin gelişimi hızlı ve benek kilolu ise usg haftayı fazla gösteriyor
Tugce1803 DenizGzm yok 35+4 sün onda sıkıntı yok benim dediğim bebek 31 haftalık ve kilosuda haftasıyla uyumlu ama doktor neden 33 diyo 33 derse 2 haftalık gerilik var derim🤷🏻♀️
DenizGzm Tugce1803 o gerilik ne demek oluyor yani 😞 Herşeyi çok güzel çok iyi diyor hep bi sıkıntı olsa söylerdi sanırım