Geencanne Arkadaşlar 9+3m şuan ama ilaçlardan tiksiniyorum folik asit içerken midem çok bulanıyor zaten sürekli bulantıyla geçiriyorum günlerimi günde 4-5 defa istifra ediyorum folik asit kullanmazsak çok büyük problem olur mu
TubaUzar Geencanne merhaba canım bence kusmamaya çalış folik asit bebeğin omur ilik gelişimi için önemli olduğunu söylüyorlar. Hatta planlı gebeliklerde 3 ay önce başlanması tavsiye ediliyor. Şuanda sorun olur olmaz demek yanlış olur ama sen kullan derim
ozdenarda Geencanne bence istfrada etsen kullanmak gerekiyo bende 10+3 deyim mgde bulantisi yasiyrm ama hc brakmiyrm sende birakma bebegin beyin ve omuriluk gelisimi icin en onemli sey folik asittir ve en az 12 hafta kullanilmasi gerekiyo