kubratopraksezer26 Böyle zorlu doğum yapan var mı çok korkuyorum tıpa sevk edildim zorunlu sezeryan olacak şükür şuana kadar hiç kanamam olmadı üstelik ilk gebelik düşük kürtaj hiç birşey yok
Melike883 kubratopraksezer26 benim bir arkadaşımda olmuştu 2. gebeliğinde olmuştu . Sağlıkla doğurdu canım merak etme bol dinlen fakat ona tekrar bikere daha doğuma risk demiş dr u.
Goncikim kubratopraksezer26 benimde öyle 😞 29. hafta dayım kanamam olmadı şükürler olsun şimdiye kadar,bir aksilik olmazsa 37 de alırız dedi doktor..bide benim bulunduğum yerde üniversite hastanesi yok 2 aylığına başka şehire geldik yerleştik mecbur 😞😞üniversite hastanesi olmayınca olmuyormuş
kubratopraksezer26 Melike883 hamileliğim boyunca çok yormadım kendime içime doğmuş heralde 😊 ama şuanda da doktor sürekli yatıp dinleneceksin falan demedi
kubratopraksezer26 Goncikim bende 27+5 bana daha şu zaman alırız denmedi tıp fakültesinde bi profesöre gidiyorum ama adam işinde çok iyide olsa biraz asabi buda beni çok geriyo
Goncikim kubratopraksezer26 işte profların çoğunda bu davranışlar var🤦🏻♀️Ama plesenta previaları genellikle 36 yada 37 de alıyorlar eğer öncesinde kanama falan olmazsa..ben üç doktora gittim üçüde aynı şeyi dedi..allahım yardımcımız olsun🧿🤲🤲
kubratopraksezer26 Goncikim amin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın sağ salim kavuşalım yavrularımıza 🙏