34+4 haftalık gebeyim dün doktor kontrolüm vardı ve suyun fazlalaşmış dedi havuç yemiştim canım çektiği için geçen haftalarda böyle bi sorun yoktu zararı olur mu dedim sadece erken doğum olabilir dedi internetten baktım biraz araştırma yaptım hep kötü şeyler yazıyo yutkunamaz bebekte sorun olabilir diye 31 Aralık olacak doğumuma daha var