Kızlar 18 haftalık gebeyim oksapar 0.4 kullanıyorum zaten pıhtılaşma olduğu için komşum dün pozitif çıktı görüşmüştük benimde iki gündür hafif öksürük böyle öksururken ciğerlerim ağrıyor göğsüm ağrıyor bugün test vercem ama çok korkuyorum heralde ciğerlerim etkilendi nasıl geçirdiniz filyasyon ekibindeki hemşire gebeler kolay atlatıyor nasıl ciğerleriniz falan deyince üzüldü kadında genelde hafif geçiriyor gebeler dedi çok korktum ne yapmam lazım böyle olan var mi