Selam kizlar ramzi teorisi ne göre plesnta sagdaysa erkek soldaysa kız diyolar..bugün randevum vardı 10+5 doktora sordum sağda dedi. Sonrada cinsiyetine bakıp büyük ihtimalle erkek dedi. Bu kadar erken belli olabilir mi acaba ,sizlerde de tutan varmı bu teori