Aysungzen canım bu hiç belli olmaz ki benim kızım da böyleydi yuvarlağa benziyodu hafif yayvandı şimdi erkek bekliyoruz o da aynıydı kesesi..ikisi de sağıma yerleşmiş mesela🤷🏻♀️yani kesin bişe değil bu kese meselesi ve bebeğin hangi tarafa yerleştiği👍🏻Azcık daha sabır ikili testte öğrenirsin inşallah