Nurannnnn Didemagc Ben Dilay hanım ilkez geçen hafta gittim memnun kaldım onunla devam etmeyi düşünüyorum
Miskokulum35 Merhaba bende o hastaneye gidiyorum ama Aygün hanıma gidiyorum. Üste çıksın diye yazdım 😊
Miskokulum35 Didemagc ben çok memnunum. Hamile olmadan önce adet sancısı için gittim çok iyi ilgilendi bilgi verdi. Memnun kaldığım için şimdide devam ediyorum. Güler yüzlü çekinmeden soru sorabiliyorum. Şakacı. Ben sevdim yani
Figengdmk ümran hanım covid olduğu için bugün dilay hanıma muayeneye gittim çok ilgili herşeyi çok güzel anlattı ve rahatlattı beni çok memnun kaldım harika bi doktor bence
EsraOzsusam Miskokulum35 sezeryan oldum , kendim istedim riskli bir gebeliğim vardı. erken dogum riskim vardı. ama sukur zamanında aldım kucagıma bebişimi. Aygun hanım cok titizlikle ilgilendi takip etti beni sagolsun😇
Miskokulum35 EsraOzsusam maşallah ne güzel 😍 valla ben normalden çok korkuyorum sezaryen istiyorum ama Aygün hanım sanki normale yatkın gibi ☺️☺️