Mavininannesiseyda Arkadaşlar avokado çok faydalıymış gebelikte hayatımda hiç yemedim seveceğimi sanmıyorum ama güzelleştirmek için nasıl yemeliyim ? Ve haftada bir tane yemek yeterli olur mu sizler yiyor musunuz
Zehra333 Mavininannesiseyda ben tuz ve limonla salata gibi yapıp yiyorum koca bir kasa geldi köyden 3 günde bitirdim bayılırım ben severim
Tnc16 Mavininannesiseyda limon,tuz,zeytinyag 2 3 tane ceviz parçala istersen kaşar peynir rendeleyebilirsin bu sekilde ben cok begeniyorum
Busbushatun Mavininannesiseyda canım cevız garım lımon suyu zeytınyagı sumak tuz bıraz pulbıber sarımsak ez karıştır ekmege surmelık❤️
Nurunannesiii12 Mavininannesiseyda haftada 2 defa tuketiyorum cunkunkabizligi önlüyor çok yersen dokunur ishal kusma.yaoabilir.gecenlerde vücudum.tepki verdi yedikten 2 saat sonra istifra ettim. Bal la birlikte tuketiyorum rahim sağlığı için iyi geliyor rahat adet görüyorum 2 aydır.bilsem önceden tüketirdim.mutlkaa nette yazıp bakın ne kadar türkmen gerektiğini öyle çok çok yeme herşeyin fazla si zarar . Sevmedigim bi meyve fakat işte faydasını duyunca midem.kalksa da yiyorum.
Anne_adayi33 Ben avokadoyu soyuyorum blendera doğruyorum sonra içine biraz zeytinyağı, limon ve tuz ekliyorum hepsini çekiyorum. Köpük gibi yumuşacık oluyor sabah kahvaltı da yiyorum. Hepsini bitirmeniz lazım yoksa kararıyor.