Benimde ilk gebeliğim canım. Baş ağrım falan yok ama peynirimsi akıntım oldu mantar deniyor ona daha sonra mantar da enfeksiyona çeviriyor ve akıntı yeşile dönüyor. Doktoruma danıştım bu konuyu fitil kullanmamı önerdi ama aynı zamanda daha bebek küçük olduğu için vajinadan bişey kullanmanın sakıncalı ve riskli olduğunu da söyledi. Bende kullanmadım fitili ama temizliğime çok dikkat ettim günlük ped kullan sık sık değiştir ve her lavaboya gittiğinde güzelce yıka ayrıca canesten diye Bi mantar kremim vardı 2 3 gün onu sürdüm dış tarafına çok şükür geçti. Sende bu şekilde yapabilirsin☺️☺️