Kızlar merhaba. 23+2 haftalık gebeliğim. Bugün doktor kontrolüm vardı doktorumı degistirmek zornda kaldm hastane degisikliiği yaptıgı için. Muayne etti ultrasonla karından ölçüm 32 mm ölctü rahim ağzı uzunlugumu ama ben 35 in altına progestan baslıyorm dedi 200 mg verdi fitil olarak vajinal kullan dedi. Yat dinlen şöyle böyle demedi ama bunu kullanmamı istedi.kullanıcam ilacı zaten Riskli bi rakam mı bilemedim. Cinsel ilskiyi önermiyorm daha cok iliski esnasında zorlanma kasılma kısaltabiliyor deri